Kitos naujienos

Naujausi komentarai

  • Paulius
    Jul 25, 2016
    Puikus atletas. Pagarba.

Žymos

Nėra žymų
Deimantė
Deimantė

Bikini fitness sportininkė, trenerė bei nepaprastai motyvuojani jauna mergina Deimantė - puikus pavyzdys žmogaus, 100% atsidavusio savo aistrai! 

1. Sportuoti pradėjau nuo 6 metų, lankiau lengvąją atletiką, tad nuo mažų dienų buvau gan sportiškos formos. Pries 5 metus susižavejau bikinio fitnesu , nuo to laiko pradejau domėtis , gilintis šiuo sportu.

2.3. Neturiu labai didelio skirtumo tarp varžybinio ir nevaržybinio sezono. Sportuoju 6-7 kartus per savaitę, visus metus. Karta į mėnesį darau kelių dienų pertrauką, kad kūnas pailsėtų. Man patinka sveikas maistas, tad ir nevaržybiniu metu valgau tik sveiką maistą, lepinu save vaisiais , kurių varžybų laikotarpiu turiu atsisakyti. Kas liečia papildus, renkuosi tik aukštos kokybės produktus, jau antrus metus vartoju Perfect Nutrition maisto papildus , šiuo metu Mega Plus. Kas ryta valgau avižų dribsnius su proteinu, multivitaminų, mineralogia,omega 3,bei bcaa kartu su glutaminu. Varžybiniu laikotarpiu pridedu l-karnitina kardio treniruotėms , bei riebalų degintoją, po treniruotes -geriu proteino bei vitargo (angliavandeniai) kokteili raumenų glikogenui atstatyti. Ruošiantis varžyboms didelio pasirinkimo maisto produktams nebelieka. Pagrinde valgau vištieną , žuvį , daržoves, ryžius. Visiškai nevartoju pieno produktų, bei alkoholio.

4. Kas liečia saldumynus, jais lepinuosi labai retai, bet jei taip nutinka, labiau renkuosi baltyminius batonelius, nei paprastus sokoladus, jie man daug skanesni ir sveikesni.

5. Labiausiai pamėgtas produktas is amino.lt amino rūgštys su glutaminu, jas vartoju šiuo metu, kurios man padeda ruoštis ateinančioms rudens varžyboms, padeda atstatyti raumenis, po sunkių treniruočiu, nesijaučia nuovargio bei neskauda raumenų, sekančią dieną po treniruotės, kas būdinga sportininkams, kurie turi nemažą fizinį krūvį.

6. Varžybos sporte mane lydi nuo mažų, dienų, kurios išugdė valią siekti aukštesnių rezultatų ir niekada nepasiduoti bet kokioje situacijoje. Dažniausiai pati save motyvuoju, kad galiu dar geriau ir tai neleidžia man sustoti. Nemėgstu siekti tikslų vidutiniškai, jei ką daryti , tai daryti nepriekaištingai, kad varžybų metu netektu gailėtis jog kažko nepadarei ar nespėjai.

7. Geriausias patarimas pradedantiems sportuoti visų pirma, susirasti gerą bei profesionalų trenerį su didžiule patirtimi, kuris jums galėtų padėti sudaryti treniruočių ir maitinimosi planą, nedaryti to savarankiškai.

Amino Team
Mar 15, 2016