Kitos naujienos

Naujausi komentarai

  • Paulius
    Jul 25, 2016
    Puikus atletas. Pagarba.

Žymos

Nėra žymų
Inga Žuolytė
Inga Žuolytė

Inga Žuolytė – mergina, kuri dabar galėtų būti pavyzdys visoms sportuoti norinčioms merginoms. Kažkada ji buvo kaip ir dauguma šiuolaikinių merginų –  dažnai lankydavosi vakarėliuose, nieko nežinojo apie mitybos rėžimą bei sporto salėje lankydavosi retkarčiais… Šiandien Inga yra profesionali fitneso sportininkė, per trumpa laiką numetė gan daug kilogramų, pasitobulino formas, paniro į sveiką gyvenseną.

  1.      Papasakokite apie save, kaip nutarėte pradėti sportuoti, keisti savo išvaizdą bei gyvenimo būdą?

Pirmą kartą į sporto salę įžengiau būdama 15-kos, “pastūmėta”  draugės ir taip ten ir užsilikau. J Pirmus keletą metų tai buvo “mėgėjiškas” sportas, viską darant savamoksliškai: beveik be jokio supratimo ir žinių bagažo, kol vieną dieną, mane, tokią “kerėplą” pasisiūlė apmokyti sporto salės, kurioje tuo metu sportavau, trenerė bei išbandyti savo jėgas scenoje, šalia kitų sportininkų. Visuomet buvau ir esu linkusi į “putlumą”, todėl aktyvi fizinė veikla bei subalansuota mityba (kartais daugiau, kartais mažiau :D ) man yra beveik gyvybiškai svarbi.:)

  1.      Trumpai papasakokite, kaip sportuojate ir maitinatės nevaržybiniu sezonu, kokius papildus vartojate?

Tiek varžybiniu tiek ne periodu, dažniausiai treniruojuosi 6-7 kartus per savaitę, papildai saves stengiuosi neapkrauti, todėl vartoju pačius pagrindinius: bcaa,l-carnitine ir proteiną.

  1.      Kokia jūsų dienotvarkė varžybiniu sezonu? (papildai, mityba, sportas)

Papildai, paprastai, išlieka tie patys, tik paskutinėmis savaitėmis prieš varžybas l-carnitine pakeičia riebalų degintojas, o kavos, dažniausiai, prieš treniruotę nebeužtenka, ir ją keičia preworkout’as. Mityba būna labai apribota ir produktų pasirinkimas labai skurdus : liesa žuvis, vištiena, kalakutiena, jautiena, daržovės, grikiai ir ryžiai. Maistas monotoniškas, keičiasi tik per dieną suvartojamas angliavandenių kiekis, o treniruotis su kiekviena diena tampa vis sunkiau.:)

  1.      Kaip leidžiate sau pasilepinti? Ar nesunku būna „grįžti į režimą“? Kas padeda?

Pasibaigus varžybiniam sezonui, toliau laikytis ne tokio griežto, bet panašaus rėžimo, man asmeniškai, yra be proto sunku. Norisi poilsio, tūkstančio skonių ir visko, ko nemačiau ir neragavau ilgu priešvaržybiniu laikotarpiu. Nuo visko atitrūkus ir “paleidus vadeles” vėl sugrįžti į normalų sporto bei mitybos rėžimą – būna sunku. Tam reikia laiko.

  1.      Kas jus motyvuoja nesustoti, siekti savo tikslų?

Visuomet norisi atrodyti geriau, gražiau, būti energingesniam, stipresniam. Žmogaus galimybės neribotos, todėl nuolat norisi tobulėti. Pritrūkus motyvacijos ar užmigus ant laurų – gelbsti visi pikti komentatoriai.  Turbūt niekada nesuprasiu, kaip žmonės, Tavęs nepažinodami, gali pilti tiek purvo ir skleisti tiek negatyvo, tačiau, bet kuriuo atveju, jie yra tikrai geras “spyris į užpakalį”. :) 

  1.      Geriausias patarimas tik pradėjusiems sportuoti, laikytis mitybos režimo?

Suprasti, kad tai, kas gera – greitai neateina ir viskam reikia laiko ir kantrybės. Mus gali valdyti trumpalaikės užgaidos arba ilgalaikiai tikslai, o kas svarbiau - nėra sunku atsirinkti.:)

 

 

Amino Team
Mar 15, 2016